Liebherr CNel 4213 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNel 4213 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n********@g******** 09-08-2022

Mooie vormgeving
Ruime vriesladen
Goede indeling
Stille motor
Zuinig in verbruik

goed product 05-07-2022

Liebherr bevalt goed

Na 17 jaar zowel een koelkast als vrieskast te hebben gebruikt van Liebherr die thans zijn overleden, hebben wij bewust voor een koel/vriescombinatie van Liebherr gekozen.

Pluspunten

• geluidsarm en betrouwbaar

t***********@z******* 28-05-2022

Bromtoon

Ik was teleurgesteld over het feit , dat mijn 7 jaar oude koelvriescombinatie van Liebherr zo veel lawaai maakte, dat ik servicedienst van Liebherr inschakelde.
Deze raadde me aan om een monteur te sturen.
Daar heb ik vanwege de hoge kosten vanaf gezien.
In de winkel van Expert heb ik me laten overtuigen om opnieuw een Liebherr koel/vriescombinatie te kopen.
En gelijk hadden ze, want mijn nieuwe machine is geruisloos.
Dus, gewoon doen, want elke machine van welk merk dan ook, kan na 7 jaar al defect raken.

Pluspunten

• Duitse Gründllichkeit

Minpunten

• Korte levensduur

hvd 13-03-2022

De koel-vriescombinatie heeft een goede prijs-kwaliteit-verhouding. Mooie vormgeving en indeling.

j***********@c******** 18-09-2021

zeer tevreden

had eerder een liebherr dus zeer tevreden deze toestel werkt prima ruim en praktisch

Pluspunten

• ruim
  • zeer mooi

j*******@g******** 09-09-2021

Perfecte koel/vriescombinatie

Mooie vormgeving. Goede, ruime indeling. 4 vriesladen zij ook royaal. Hij koelt en vriest prima.

Pluspunten

• Afzonderlijke tenp instelling
  • royale groentelade
  • 4 ruime vriesladen

Minpunten

• Ik kan er geen vinden

BK 23-05-2021

Goede kwaliteit en strakke uitstraling.

Top apparaat, met een goede prijs-kwaliteitverhouding van een bekend top merk in koelen. Dit merk je absoluut. We hebben er twee naast elkaar staan. De combinatie van koelen en vriezen maakt het mogelijk de apparaten in een berging / schuur te zetten waar het ok erg koud kan worden. Ideaal!

Pluspunten

• Strak modern uiterlijk
  • Veel ruimte
  • geschikt voor koude temperaturen

Minpunten

• A++ ofwel klasse E
  • iets minder degelijk dan premium

koel/vries 19-03-2021

Mooie ruime koel/vries combi

Nadat onze vorige Liebherr koelvries het begaf na ruim 20 jaar trouwe dienst uiteraard opnieuw gekozen voor Liebherr. Deze maakt iets meer lawaai, maar daar komt binnenkort een monteur voor langs. Ik hoop dat we van deze koel/vries minstens zo lang mogen genieten

Pluspunten

• mooi design
  • doet wat ie moet doen

Minpunten

• mis een 5-de vries lade
  • maakt nu nog veel lawaai

Mark 19-03-2021

Zeer mooie en perfecte koelvriescombinatie!

Lang gezocht en uiteindelijk gekozen voor deze Liebherr omdat de verdeling tussen vries- en koelgedeelte ongeveer 50/50 is. Dat hebben niet veel koelkasten. De koelkast is heel erg stil, deze staat naast de keuken en is zeer prettig in gebruik met dus heel veel vriesruimte. De bediening is erg eenvoudig en netjes weggewerkt met als belangrijke extra functies het onafhankelijk uitzetten van de koelkast en vriezer en powervriezen en ventilatiefunctie in de koelkast over evenredige koeling. Het uitzetten van alleen de koelkast is er handig en stroom besparend tijdens vakanties.
Het uiterlijk is erg stoer en mooi, je ziet dat het kwaliteit is. Dat laatste heeft voor ons de doorslag gegeven, om te kiezen voor Liebherr, samen met de 7 jaar garantie.

Pluspunten

• Erg mooi
  • Zeer stil
  • Verdeling vries- en koelgedeelte (50/50)
  • Koelkast kan uit, zonder vriezer uit te zetten

Minpunten

• Weinig verstelmogelijkheden in de koelkast

Olaf 27-02-2021

Topapparaat

Fijne koel-/vriescombi. Vier lades in het vriesdeel, dus extra ruimte en beter overzicht in de vriezer. Mooi compleet apparaat. Met zoiets kies je niet voor de goedkoopste, maar kwaliteit en gebruiksgemak.

Pluspunten

• Ruime vriezer
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • No-Frost

Minpunten

• Toegenomen formaat bij deze combi’s.

wim 23-12-2020

ruim vriesgedeelte , mooi apparaat

Reden om voor deze Liebherr te kiezen is het ruime vriesvak met 4 lades, het was de enige in deze afmetingen die we konden vinden met dit grote vriesgedeelte , in rvs look ziet het apparaat er ook top uit.

Pluspunten

• ruim vries gedeelte
  • mooie uitstraling

arie 14-07-2020

koelvriescombinatie

Prijs kwaliteitsverhouding goed, heel prettig 2 motoren, waardoor je onafhankelijk van elkaar de stroom kunt uitzetten, met bv vakantie. Mooie indeling, weinig geluid, en ook heel prettig dat je niet hoeft te ontdooien. Kortom wij zijn heel erg tevreden.

Pluspunten

• 2 motoren
  • automatisch ontdooifunctie
  • mooi vormgeving.

Minpunten

• niet ontdekt